דילוג לתוכן
🇮🇱 משלוח חינם לכל הארץ בכל קנייה 🇮🇱

    מדיניות החזרים

     מדיניות החזרות מוצרים-

    מדיניות ההחזרים שלנו תקפה ל14 יום מרגע קבלת החבילה. במידה ועברו יותר מ-14 יום, לצערנו לא נוכל להציע לך החזר כספי, החלפה או שילוח מוצר חלופי.
    כדי לבצע תהליך החזר, הפריט חייב להיות במצב חדש ללא פגם ובאריזה המקורית.

    אם קיבלת מוצר פגום(מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו) –

    ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. בחלק מהמקרים נפתור לך את הבעיה, גם ללא הצורך בהחזרת המוצר. על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה.

    אם סיבת הביטול היא חרטה בלבד –

    בעת רכישה באתר הלקוח מבין ומאשר כי החברה או האתרים שמופעלים על ידיה אינם צד בכל מחלוקת משפטית, חוקית או אחרת בין הלקוח לספק צד ג׳ אשר סיפק את המוצר בפועל. אתר Inshop , החברה וכל הנכסים המופעלים על ידיה באמצעים דיגיטליים מהווים פלטפורמה להעברת תשלום וחיבור בין הלקוח לבין הספק ממנו נרכש המוצר. בכל עניין משפטי. ניתן ליצור קשר עם הנהלת האתר לקבלת פרטי הספק ממנו נרכש המוצר על ידי הלקוח.
    תקינות המכשיר: המכשיר יוצא ממפעל הספקים שעובדים עימנו לאחר שעבר בדיקת איכות ונמצא תקין. לאחר 14 ימים ממועד קבלת המוצר אצל הלקוח בפועל, לא תתאפשר החזרתי לחברה ו/או לספק.
    בנוסף, יעילות המכשיר משתנה מגוף לגוף והתוצאות הן עניין סובייקטיבי לכל משתמש ועל כן לא
    יתאפשרו כל החזרות של המוצר מטעמי חוסר יעילות מספקת או טעות בכדאיות העסקה.

    יגבו דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם. כמו כן בעסקאות בכרטיס האשראי חלה עמלת ביטול נוספת מצד חברת האשראי.

    החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.

    בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו(מובהר כי חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב לשימוש)

    החזרת המוצר באריזתו המקורית, מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקתנו)

    בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.

    הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו.

    ההחזרה מתאפשרת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב, דרך סניף של דואר ישראל.

    ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה ולא נעשה בו שימוש

    במידה שתרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה ישירות למשרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בוואטספ או במייל(חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).

    בנוסף ייגבו דמי טיפול בביטול המשלוח בסך של 20 ש"ח, גם במקרים בהם לא נגבה תשלום עבור המשלוח במעמד הרכישה עקב מבצע באתר.

    עבור מוצרים אלה שיוחזרו כאמור, יינתן זיכוי כספי מלא, בניכוי עלויות המשלוח

    . אם תהיינה לעסק עלויות נוספות, כדוגמת דמי ביטול לחברת האשראי, ינוכו עלויות אלה מסכום הזיכוי אשר יעמוד לרשות הלקוח. הזיכוי יינתן לכרטיס האשראי בו בוצע התשלום על הרכישה.

    למרות האמור לעיל, מוצרים לגביהם יצוין באתר שאינם ניתנים להחזרה, לא תתאפשר החזרה כאמור. מוצרים אלה כוללים, למשל, מוצרים בהתאמה אישית ומוצרים במשלוחים מיוחדים.

    החזר מלא ישלח לאחר שהלקוח ישלח את המוצר חזרה למשרדינו בישראל.

    בכל מקרה בו יש אי התאמה בין מדיניות האתר לחוק הגנת הצרכן, יגברו הוראות החוק על מדיניות האתר.

    על אחריות מבצע ההזמנה להודיע מיידית, לכל היותר עד 5 ימי עסקים, על קבלת מוצר פגום/מוצר שאינו תואם להזמנה.

    החברה תנהל עבור המשתמש את ההתקשרות מול הספקים, ותפעל בהתאם למדיניותם, אך היא אינה האחראית בדבר זיכוי כספי או פיצוי הרוכש.

    במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל משרידנו בישראל, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר.

    בעסקה בכרטיס אשראי(להבדיל מעסקת "פייפאל") – בנוסף לדמי הביטול הקבועים בחוק, תגבה 'עמלת ביטול עסקה' נוספת אשר נגבת מחברת האשראי 'ישראכארט'.

    ___________________________________________________________________

    מדיניות ביטול הזמנה / החזרת מוצר

    חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם, ובעלות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.

    ___________________________________________________________________

    הגנה על קנייתכם ממועד ההזמנה ועד שליחת המוצר

    במידה ונשלחה בקשה לביטול הזמנה, והמוצר טרם נשלח, החברה תבצע זיכוי כספי הכולל דמי ביטול עסקה.

    במידה והמוצר כבר נשלח, יצטרך לחכות הלקוח עד להגעת המוצר, ולהחזירו בהתהם למדיניות החזרת מוצרים.

    ביטול העסקה על ידי החברה

    מבלי לגרוע מהוראות תקנון זה, בכל אחד מהמקרים שלהלן תהיה החברה רשאית לבטל

    את ההזמנה ו/או ההתקשרות עם המשתמש, גם במקרה בו נשלחה ההודעה על ההזמנה למשתמש. התקשרות שבוטלה לא תזכה את המשתמש בכל סעד שהוא ולא יהיו למשתמש כל טענות או תביעות כנגד החברה:

    - במקרה של טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באתר לגבי המוצר,לרבות מחיר המוצר או תיאורו על בסיסם נרכה ההזמנה.

    - במקרה של השבתה או תקלה בפעילותו התקניה של האתר עקב ״כוח עליון״ ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת המוצרים.

    - במקרה בו לא עמד המשתמש בהתחייבות מהתחייבויותיו לרבות, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין המוצר שהזמין ו/או בכל מקרה בו מסר המשתמש פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים, לרבות במקרה של אי אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.

    משלוח חינם לכל הארץ

    שירות לקוחות זמין ומהיר

    תשלום מוצפן ומאובטח

    מאות לקוחות מרוצים